Regulamin

1. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie internetowym nie.trzeba.wiele, zwanym dalej Sklepem, działającym pod adresem nie.trzeba.wiele.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Właścicielem Sklepu jest Natalia Garstka, nie.trzeba.wiele, Piekary 427/1, 32-060 Liszki, tel. 514793177.

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU

1. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze Sklepu zwanego dalej Klientem a Sklepem.
2. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Klient otrzymuje następnie potwierdzenie, które zostaje wysłane automatycznie na adres e-mail podany w formularzu. W przypadku zamówień indywidualnych należy skontaktować się ze Sklepem drogą mailową: nietrzebawiele@gmail.com w celu nawiązania współpracy.
3. Składając zamówienie Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych.
4. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz skladania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  • urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome, Opera, Safari etc.
  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  • włączona obsługa plików cookies.

5. Klient składając zamówienie musi wyrazić zgodę na udostępnienie danych osobowych, obejmujących imię, nazwisko, adres dostawy oraz numer telefonu celem doprowadzenia do finalizacji umowy sprzedaży. Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży.
6. Informacje odnośnie administrowania danymi osobowymi zostały opisane w polityce prywatności.
7. Zamówienia można składać 24h na dobę. Realizowanie zamówień odbywa się w godzinach pracy Sklepu: od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
8. Sklep poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji:

a) Jeśli klient zdecyduje się na płatność przelewem internetowym, sklep poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sklepu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

b) Jeśli klient zdecyduje się na płatność za pobraniem lub odbiór osobisty, sklep poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji bezpośrednio po jego otrzymaniu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

9. Czas realizacji zamówienia na produkty z oferty stałej wynosi od 2 do 10 dni roboczych. Termin realizacji zamówień indywidualnych wynosi do 12 dni roboczych. Jeśli wskutek nieprzewidzianych okoliczności termin realizacji ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail.
10. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Klienta. Na życzenie może zostać wystawiona faktura (bez podatku VAT).
11. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przesyłki kontaktując się poprzez adres email nietrzebawiele@gmail.com. W przypadku chęci rezygnacji z zamówienia (zarówno w całości jak i w części) po jego opłaceniu należy jak najszybciej skontaktować się ze Sklepem. Zwrot odpowiedniej należności nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta.
12. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania różnych akcji promocyjnych na jego stronach, bądź wprowadzania w nich zmian.
13. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży Sklep przeznaczyć może ograniczoną liczbę towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych (PLN).
2. Za zamówione towary oraz przesyłkę Klient może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

- gotówką przy odbiorze osobistym,
- kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
- przelewem bankowym na wskazany rachunek bankowy Sprzedającego, na poniższe dane:     

      nie.trzeba.wiele Natalia Garstka
      Piekary 427/1, 32-060 Liszki

- za pobraniem.

2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
3. Czas oczekiwania na wpłatę wynosi 7 dni od daty zakupu. Nieopłacone zamówienia będą anulowane.
4. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. Towar jest wysyłany w ciągu 10 dni roboczych od dnia zaksięgowania zapłaty na koncie bankowym.
5. Jeśli wskutek nieprzewidzianych okoliczności termin wysyłki ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail.
6. Zakupiony towar wysyłany jest na terenie oraz poza granicami Polski za pośrednictwem kuriera oraz firm InPost i Paczka w ruchu. Klient przed odebraniem przesyłki zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody, który ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń. Należy skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
7. Przewidywany czas dostawy na terenie Polski od momentu wysłania przesyłki nie powinien przekraczać 3 dni roboczych, w przypadku przesyłek zagranicznych 7 dni roboczych. Sklep nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie zawinione przez firmę kurierską.
8. Odbiór osobisty może odbyć się wyłącznie pod warunkiem uzgodnienia terminu z właścicielem sklepu internetowego nie.trzeba.wiele. E-mail oraz numer kontaktowy Sprzedającego znajduje się na stronie „KONTAKT”.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Procedura reklamacyjna jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
2. Sklep jest zobowiązany dostarczyć produkt bez wad.

3. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie. Klient powinien powiadomić Sklep o decyzji odstąpienia od umowy poprzez wysłanie e-maila na adres nietrzebawiele@gmail.com.
4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Zwracany towar musi zostać przesłany z nienaruszoną metką wraz z dowodem zakupu na adres: nie.trzeba.wiele Natalia Garstka, Piekary 427/1, 30-060 Liszki lub za pośrednictwem paczkomatu do punktu: RCZ01M, Rączna 546, 32-060 Rączna.
5. Sklep gwarantuje zwrot równy płatności otrzymanej od Klienta, obejmującej cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia. Forma zwrotu może obejmować wysyłkę kurierem lub do paczkomatu, nie może natomiast odbyć się w formie płatności za pobraniem. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane przez Klienta konto w terminie 5 dni od dostarczenia zwrotu towaru. W przypadku wystąpienia koniecznośći zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
6. Różnice pomiędzy wizualizacją produktów dostępnych w sklepie nie.trzeba.wiele wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta nie mogą być podstawą reklamacji oraz zwrotu zakupionych towarów. Towary spersonalizowane i wyprodukowane na zamówienie nie podlegają zwrotowi.  
7. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Klienta, Sklep wysyła produkt na wymianę na swój koszt. Produkt odesłany na wymianę musi być zwrócony w opakowaniu firmowym, z metką w stanie niezmienionym, bez widocznych śladów użytkowania.
8. W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie e-maila na adres nietrzebawiele@gmail.com. W treści e-maila należy opisać wadę produktu.
9. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, a gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki na wskazane przez Klienta konto bankowe. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji.
10. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
11. Sklep nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

OPINIE

1. Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili danych produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność Sklepu i są chronione prawami autorskimi. Zakazuje się kopiowania, rozpowszechniania i komercyjnego wykorzystywania informacji zawartych na stronie nie.trzeba.wiele bez zgody właściciela Sklepu.
2. Dane osobowe Klienta wykorzystywane będą przez Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym nie.trzeba.wiele oraz informowania o promocjach (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883). W żadnym wypadku nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim.
3. Wszelkie błędy wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Sklepu, np. wskutek awarii lub aktualizacji danych będą prostowane drogą e-mailową z Klientem.
4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.
6. Regulamin w obecnej formie obowiązuje od dnia 25.05.2020.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl