Zwroty i reklamacje

 

Reklamacje
W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami pod adresem nietrzebawiele@gmail.com
Podaj następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskaż produkt i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.
O potwierdzeniu przyjęcia reklamacji poinformujemy Cię mailowo.

2. Odeślij produkt
Po otrzymaniu potwierdzenia o przyjęciu reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu (jeśli została wystawiona).
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: 
nie.trzeba.wiele, Piekary 427/1, 32-060 Liszki

W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy w przypadku wady istotnej.

 

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami mailowo i wyślij towar na nasz adres:

nie.trzeba.wiele, Piekary 427/1, 32-060 Liszki

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę (jeśli została wystawiona).
O potwierdzeniu zwrotu poinformujemy Cię mailowo.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl